Succesvolle inspiratiedag voor interne lesgevers

Het Ziekenhuisnetwerk Gent organiseerde een inspiratiedag voor interne lesgevers. 150 medewerkers van het AZ Jan Palfijn Gent, het AZ Sint-Lucas Gent, het AZ Oudenaarde en het UZ Gent namen deel.

Elk ziekenhuis heeft een aanbod aan beroepstechnische opleidingen. De medewerkers die deze opleiding verzorgen zijn inhoudelijke experts, maar hebben vaak ondersteuning nodig op didactisch vlak.

Op het programma stond onder andere een speeddate, een keynote over trends in Learning en Development en workshops over o.a. ChatGPT en presentatievaardigheiden. De dag kadert binnen een van de initiatieven van het ZNG om interne expertise binnen het netwerk te delen.

Met dank aan Winston Wolfe, Ludo Leren en Arteveldehogeschool om deze dag mee vorm te geven.